Viaţa cu Louie!


Ei bine... mulţi ani au trecut de când acest minunat serial animat n-a mai apărut pe televizorul meu, mic şi gri din sufragerie. Credeţi că am uitat ceva din esenţa acestui serial faşcinant?

De fiecare dată, Louie apărea ca un băiat ştrengar, şmecher şi extrem de norocos.Ei bine chiar dacă nu era el chiar atât de norocos.Acesta mai are 5 fraţi şi surori, dar numai unul dintre aceştia apare des în serial, şi anume Tommy, mezinul. Deşi are mulţi prieteni, Louie are şi un inamic pe nume Glen Glenn, care îl bate de câte ori îl prinde. Multe episoade sunt inspirate din viaţa adevăratului Louie Anderson, un comediant american care apare la începutul episoadelor şi care le vorbeşte telespectatorilor. Louie Anderson a şi regizat toate episoadele.

Replici de genul:"Antrenorul : ANDERSON! Louie : Dau o tura domnule?","Andy: Te temi de o injectie amarata? E o nimica toata.In razboi am fost impuscat de 13 ori. De 13 ori in ceafa!Cand beam apa parca eram stropitoare. Si tu te sperii de o intepatura mica?Louie: Deja ma simt mult mai bine.", "Tommy: Pot sa-l hranesc pe Piper?Louie: Nu! Nu sti cum e! Il strici!" mă făceau să râd în hohote.

Cred că mulţi dintre noi ne-am dori ca acele vremuri să revină , să revină desenele de odinioră, să revină copilăria adevărată!

Pe tine ce replici te-au marcat?

Idee © Stănescu Mădălina

One Response so far.

  1. Anonim says:

    I-mi place foarte mult aceste desene animate ca Cei cu Andy? , Viata cu Louie , Fratii Grim , Casa Foster pentru prietenii imaginari , Povestiri din cripta , Copii de la 402 astea erau desene care merita sa le vezi nu ce vezi acum cine stie ce porcarii ca Phineas si Ferb si alte porcarii...
    As da o saptamana sa nu mai am televizor pentru a reaparea aceste desene

Leave a Reply