De ce am ... ?!



Nu eu zic asta ci Google-ul . Se pare că cea mai mare parte dintre români suferă de boli.... păi altfel cum ne-am explica variantele impuse de Google?
Pe primul loc sunt ameţelile, ce mi se par normale, căci şi bunicii mei au şi se vaită mai tot  timpul.
Pe locul 2 sunt lag-urile la cs... Counter-Strike. Cred că toţii copii români, sau poate şi adulţii se joacă, acest multi-joc de acţiune, care îţi crează dependenţă cu timpul. Păcat!
Pe locul 3 sunt ...ăăăă... hai să trecem direct la limba albă. Ce să spun, nu prea m-am găsit cu boala asta, tare ciudat...  
Iar ultima dar nu cea din urmă... Gura amară. Şi eu am mai avut căteodata gura amară. De obicei dimineaţa apare această "neplăcere".

Ei bine... românii chiar au probleme cu bolile şi din ce în ce mai multe cazuri. Motivul? Fumăm prea mult, stresul de la servici, lipsa unei alimentaţii sănatoase şi multe altele...







 

Leave a Reply